Pokračování(1/10)
Trvalo to pravděpodobně sekundu či dvě a v tom jako bych se obrátil a stoupal ještě výš."Muž nejenže popisuje odpojení HUN(dívá se zezhora na tělo,vnímá ho jako objekt),ale popisuje tady i odpojení PO(vtom jako bych se obrátil a stoupal ještě výš).Duše nejenže ztrácí identitu s bývalým tělem,po uvolnění přechází do dalšího světa,ztrácí identitu s pozemským bytím.Z pohledu západního lékařství je situace stále identická,lékaři konstatují smrt.Z pohledu čínské medicíny dochází k rozlišení třech stadii,kdy se ještě nejedná o konečný stav smrti(což nám dokládají i lidé,kterří se z těchto stadii proberou k životu.)
1.Ve všech případech došlo k vyhasnutí císařského ohně(klinická smrt,člověk však žije a chce to řici.)
2.U druhého a třetího případu dochází k vyhasnutí ohně ministerského(odpojilo se HUN,minulá celistvá bytost ztratila kontinuitu Duše se svým tělem.)
3.U třetího případu dochází k odpojení všech složek-SHEN,HUN i PO.Člověk se dostává do dalšího života.Hoří však stále ještě MING MEN,a přestože z pohledu čínské kosmologie by už nic smrti nemělo bránit,jiskřička MING MEN vrací i tohoto muže do života.Mohl bych vypisovat svědectví za svědectvím,mohl bych v podstatě opsat celou knihu.Případá mi jako by pan Moody řadil svědectví tak,aby nám co nejnazornějí přiblížil představu o smrti,která vlastně velmi dlouho žádnou smrti(alespoň ve smyslu konce pozeského života)není.Nemusíme být ani lékaři,abychom věděli,že porod dítěte se také odehrává po částech,které se jednoduše nazývají doby porodní.A je-li možné přijmout sekvencovaný porod,tedy přechod z jednoho světa do druhého,proč by nás mělo udivovat sekvencování smrti,přechodu z jedneho světa do jiného?